Latest News

Tuesday, February 9, 2010

Yang Hilang Telah Berganti...Welkam Brand New Teddy Bear !!

Salam Sejahtera dan Assalamualaikum...."Teddy Bear"....itu la yang aku fikir selepas kematian Blackie...aku nak cari teddy bear...so..ni dia !!!!...pengganti si Blackie...sepasang Teddy Bear yang diimport khas dari Tanah Merah, Pendang......umoq depa ni lebih kurang 5 - 6 minggu la kot....jutaan terima kasih saudara "Dehan" dan abang aku "Kampage" kerana tolong nego.....aku tak fikir lagi nak bubuh nama apa...sb sempat tengok kejap saja... nanti aku pikir...hasil dari lawatan aku ke rumah "Dehan"...semalam... begitu byk koleksi Teddy Bear n Woody Toy dia untuk dijual ...macam2 kaler daa...penin aku nak pilih..akhirnya...kaler coklat mcm kat sebelah tu menjadi pilihan dan seekor lagi kaler white smokey gitu.....

Tengok la kat sebelah tu...yang white smokey nie tgh melantak dedak baru....buat sementara waktu ni..mereka ditempatkan di kampung dulu bersama Koko dan Brownie, mggu depan aku xdak...pi hiking gunung kinabalu...so...kena bg abang aku jaga dulu...cerita aku pi rumah Dehan...tgk la pic kat bawah tu yang sempat aku amik...handphone tak canggih, memori pun dah full...hehehehe.....so...enjoy it....... 

Korang tgk la berapa banyak daaa nak pilih.....comey - comey dan gebu -gebu blako....hehehehe..yang kelabu gelap tu Dehan Punya....


Ni antara yang berkenan di hati........mana mata hang ?


Posing untuk cover majalah......"bakat dah ada" - Dehan cakap..


taktau nak tulis apa...tgk jer la...



so...demikian lah hal aku semalam.....Minggu depan aku xdak sebab pi hiking Gunung Kinabalu...dah lama plan...so..harap abang aku "kampage" jaga si Teddy Bear ni baik-baik....mggu depan aku balik terus angkut balik kangar....hahaha..bestnya...terubat la sikit hati aku selepas pemergian Blackie....Selamat Berjumpa Kembali................Arios..

0 comments:

Post a Comment