Latest News

Wednesday, February 24, 2010

XPDC Kinabalu dan My New Teddy Bear....

Assalamualaikum....alhamdulillah...akhirnya...JKR Perlis me"unlocked"kan kembali social networking membuatkan aku bleh update balik..hahaha...gumbiranya...kalu dia dok lock lagi..taktau la bila bley update blog aku ni..hahaha...ok....dikesempatan ini...aku nak citer skit xpdc ke kinabalu..x byk...skit jer...sb blog ni untuk arnab jer...hehhe...alhamdullillah...seperti dirancang...semua berlaku dengan baik...cuma biasa la...dah pi cari sakit...balik sini...kaki suma sakit2 la...hahaha...tapi ok dah...perjalanan 2 hari ke puncak penuh keletihan...maklum la..x sgt exercise....kat tepi tu gambar yang cantik skit aku boh...tu aku la tu...nampak tak...hehehe...berdekatan dengan South Peak...dah dekat.ngan puncak...sejuk dan dingin...1 darjah..wwooo.... 



Ok..berbalik kepada citer arnab..tu dia...2 ekor teddy bear yang belom diberi nama.......saja aku lepaskan kat rumput bg dia bergerak bebas skit.....ntah ada progress ke tak...aku tgk sama jer....korang tgk la ngan gambar2 sebelum nie...ada perubahan ker...kalau ada comment kat bawah nu......hehehe...aku pun xder idea nak tulis apa dah....arnab yang baru beranak kat kg..abang aku (kampage) dah update kat blog dia....tu jer la perkembangan terkini...so...sampai berjumpa lagi....(tgk la gambar2 kat bawah nie)...asslamualaikum.......

 
 

0 comments:

Post a Comment