Latest News

Wednesday, January 20, 2010

My New Project - Menternak Kelinci Hias

Salam Sejahtera dan assalamualaikum.....alhamdullillah...ni posting pertama aku dalam blog baru ni...di reka khas untuk memberi maklumat aku punya projek baru - menternak arnab hias.....hahaha...dulu aku minat nak jadi breeder ikan laga..tapi atas hasutan dari abang aku...so aku pun memulakan lah projek aku ni...sebenarnya projek aku ni dah lama start..cuma tak xspose jer....hehehe...dah byk arnab yang aku bela..tapi semuanya menemui ajal belum pun sempat membiak...huhu..kena makan ngan kucing la..sakit perut makan rumput israel byk kot...huhuu..tapi xper la...semua tu pengalaman....pernah skali aku beli arnab dekat shah alam dan bawak balik ke kangar ni dengan bas...letak dalam beg atas riba aku...nasib baik dia tak mengamuk atas bas tu....hehehe...alhamdullilah....so ni 1st posting aku berkenaan pengalaman membela arnab nie...so lain kali aku update lagi...aku baru blajar nak wat blog daa....aku akan mencantikkan blog ni dari masa ke semasa...thank you...arioss...

4 comments:

Anonymous said...

caiyooook bro!!!

Led Zepp said...

Happy Blogging....!

Newhillz Hairil said...

Tak sabar nak tgk koleksi arnab2..

rrj said...

Sukses menternak arnab.
Thanks

Post a Comment