Latest News

Thursday, February 24, 2011

25.2.2011.....My 1st Batch Jersey Wooly in 2011....

Salam Sejahtera dan selamat berjumpa lagi.....awal pagi hari ni...dalam pukul 5.00 pagi..macam hari - hari biasa....aku bersiap - siap nak pi keja kat kangar...sebelum tu..menjadi rutin harian aku utk memebri rabbit makan sebelum check out meninggalkan rumah...hoho..terkejut aku !!...rupanya - rupanya jersey wooly betina yang aku kawinkan 4hb januari dah beranak tanpa memberi apa - apa signal.....nasib baik aku dah awal2 lagi dah sediakan sarang special utk dia...penuh bulu dalam tu...semalam aku tgk clear lagi....alhamdulillah...selamat semuanya...so...aku check out pi keje dengan bersemangat hari ni..hahaha....2 jam setengah terasa sekejap jer ke kangar.....huhu... so..kat bawah ni ada la pic yang sempat aku snap sblm gerak pagi tadi...


Ni lah keadaan new born baby rabbit bersama ibunya yang dengan posing comelnya.....
belom dipastikan lagi berapa ekor..tapi dalam jangkaan 5 ekor kot....

0 comments:

Post a Comment