Latest News

Tuesday, September 7, 2010

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum....salam sejahtera dan selamat berjumpa lagi...aku mintak maaf la bebanyak kepada follower blog aku yang tak seberapa ini..dah lama tidak ku apdate....bukan apa...disebabkan kesusahan aku untuk online di pejabat...hahaha..jkr perlis telah memblock semua web social networking...so terbantut la keja aku utk mengemaskini maklumat di dalam blog ini...gambar dah byk aku amik..cuma x bleh nak upload..so aku akan upload perkembangan rabbit aku dari masa ke semasa...soryy yer semua orang...huhuu..korang bleh jgk checkout blog aku punya big brother..mykampage.blogspot.com...kitorang punya rabblt jgk...dia rajin update la sb dekat....haha...ok lah..di kesempatan ini aku nak mengucapkan selamat hari raya kepada semua followers dan juga penternak penternak rabbit sekelian......bersama - sama memajukan industri arnab di negara kita...arios amigos..assalamualaikum

0 comments:

Post a Comment