Latest News

Thursday, April 22, 2010

Latest Addition.....from dehan to hikerstarz....

selamat bertemu kembali.....dah sekian lama aku tak post apa2...ini la latest news projek aku....disebabkan en. dehan telah berpindah ke rumah kediaman yang baru....so byk la kelinci-kelinci yang beliu letgo disebabkan keadaan serta cuaca rumah kediaman baru beliu tidak berapa sesuai untuk penternakan. Sementara saudara dehan mencari tempat baru untuk rabbitnnya...dia telah mengofferkan rabbitnya yang byk tu untuk dilelong habis habisan...maka aku sempat la merembat 2-3 ekor ibu untuk memenuhi bangsal rabbit aku yang baru siap kat kg nu....so...mereka2 ini dibawa tggal di Kangar dulu sementara ditransfer ke bangsal kat kg.....ini la beberapa gambaq yang aku bleh kongsi bersama..........


Selain itu...gambar kat bawah ni rabbit serta hamster yang  sedia ada aku bela kat perlis nih....

Ni anak Teddy Bear umoq 2 bulan
Ni maybe Woody Toy kot...dah dekat 3 bulan lebih.....
Sepasang hamster robosky yang lincah.....hari2 jogging jer..

sepasang Hamster Winter White.....tidoq berdengkur kuat....

Ni pulak sepasang Hamster jugak..tapi jenis apa aku tak pasti pulak...

1 comments:

Fayuma said...

askm,yg Teddy Bear tu,nmpak macm (Jerry Woody)je???sbb teddy bear x macm tu bulu dia,lagi pn ramai org x bezakan (Jerry Woody) dan (teddy bear) dan (Woody Toy).....

Post a Comment